قیمت خرید پنجره سه جداره کاشان آکاردئونی
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
قیمت خرید پنجره سه جداره کاشان آکاردئونی
چهار شنبه 23 آذر 1401 ساعت 20:1 | بازدید : 610 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

قیمت خرید پنجره سه جداره کاشان آکاردئونی

کاربردهای پنجره آکاردئونی برای طراحی فضاها
حتی در آپارتمان‌های کوچک و نقلی مرکز شهر هم باید نفس کشید و سبز بود. هرچقدر که خانه شما کوچک‌تر و شهری‌تر باشد؛ نیاز بیشتری به ارتباط با بیرون خواهید داشت. مرکز اصلی ارتباط خانه با فضای بیرون نیز پنجره است.
به همین دلیل است که امروزه پنجره‌ها نسبت به گذشته بزرگ‌تر شده و در مدل‌های متنوع‌تری تولید می‌شوند. پنجره‌ها می‌توانند ارتباط بصری ما را با فضای بیرون را تقویت کرده و با تبادل هوای تازه و نور طبیعی، محیط خانه را فضایی مناسب‌تر برای زیستن کنند.
امروزه پنجره‌های دوجداره با ویژگی‌های خاص خود، محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. این پنجره‌ها با تنوع در نوع لولا، سبک‌های باز و بسته شدن گوناگونی را در اختیار شما قرار می‌دهند.
از نظر بسیاری افراد بهترین پنجره upvc مدلی است که قدرت مانور مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. یکی از این مدل پنجره‌ها نیز پنجره آکاردئونی است. اگر می‌خواهید با ویژگی‌ها و کاربرد این پنجره در طراحی فضای خانه آشنا شوید؛ با ادامه این نوشته وب‌سایت ایران upvc همراه ما باشید.


ساختار پنجره آکاردئونی
پنجره آکاردئونی در واقع همان پنجره دوجداره است که به کمک یراق‌آلات مدرن خود به شکل آکاردئونی طراحی شده است. در ساختار این پنجره‌ها هر قاب پنجره می‌تواند به صورت آکاردئونی روی قاب کناری جمع شده و در مجموع چندین قاب کنار یک‌دیگر به شکل آکاردئونی قابل جمع و باز شدن باشند.

نکته مهم درباره این پنجره‌ها حساسیت و دقت لازم بر طراحی آنها است. این پنجره‌‌ها به دلیل ساختار ویژه خود باید الزامات گوناگونی را رعایت کرده و اندازه‌گیری آنها با دقت بسیار زیادی انجام شود. به عنوان مثال اگر این مدل پنجره در آشپزخانه و بالای سینک ضرفشویی استفاده می‌کنید؛ باید مطمئن شوید که هنگام باز و بسته کردن آن شیرآلات ظرفشویی و سایر عنصار موجود در این فضا، مانع انجام کار نمی‌شوند.
در بعضی فضاها نیز که سقف دارای آرک بوده یا طاق داخلی یا خارجی ایجاد شده قوس دارد؛ باید پیش از اجرای کار، از راحتی و امکان باز و بسته شدن بدون دردسر پنجره آکاردئونی مطمئن شوید.

در نهایت اگر بتوانید این الزامات را رعایت کنید؛ پنجره‌ای زیبا و کاربردی پیش روی شما گسترده خواهد شد.

کاربرد پنجره‌های آکاردئونی
تفاوت پنجره‌ دوجداره آکاردئونی با سایر مدل‌های پنجره دوجداره یو پی وی سی ، در نوع باز و بسته شدن آنها است. بنابراین تقریبا در هر جایی که نیازمند پنجره باشید می‌توانید از این مدل استفاده کنید. اما در بعضی فضاها این پنجره‌ها مزایای بیشتری دارند.
ویژگی اصلی این پنجره‌ها باز شدن کامل آنها است.

این ویژگی کمک می‌کند که چندین قاب پنجره به‌طور کامل به کناری رفته و تصویر و منظره‌ای یک‌دست و بدون مزاحمت چارچوب‌های پنجره را بتوانید مشاهده کرده و از آن لذت ببرید. به همین دلیل اگر یک پنجره با عرض حداقل سه متر دارید که منظره‌ای دیدنی را پوشش می‌دهد؛ داشتن پنجره آکاردئونی را اکیدا به شما توصیه می‌کنیم.

یکی دیگر از کاربردهای این پنجره‌ها در خانه‌های کوچک است.

با استفاده از این پنجره‌ها می‌توانید بالکن خانه کوچک خود را که در سبک زندگی ایرانی فضایی معمولا بدون مصرف است؛ به مکانی قابل استفاده و کاربردی تبدیل کنید. پنجره‌های دوجداره آکاردئونی به شما کمک می‌کنند تا بالکن را به‌طور کامل از فضای بیرون جدا کرده و در هر زمان که بخواهید دوباره به حالت قبل بازگردانید.

در بعضی خانه‌ها نیز می‌توان از این مدل پنجره‌ها به جای دیوار بین دو فضای مجزا استفاده کرد. این روش کمک می‌کند تا در زمان لازم، با باز کردن کامل آکاردئون، فضایی یک‌دست و بزرگ را در اختیار داشته باشید. این روش برای افرادی که به برگزاری مهمانی‌های پرجمعیت علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

پنجره دوجداره آکاردئوینی

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره کاشان می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 110
:: بازدید سال : 248
:: بازدید کلی : 248